Piegādes informācija

Piegāde tiek veikta uz Omniva pakomātiem Latvijas, Lietuvas un Igaunijas teritorijā. Ja vēlaties saņemt preci ārpus Latvijas, lūdzu sazinieties ar mums, rakstot uz info@beziepakojuma.lv.

Piegāde bez maksas

Dabas burka nodrošina piegādi bez maksas, ja:

  • preci saņemat mūsu veikalā “Burka” Rīgā, Kr. Barona ielā 59/61 vai
  • pirkuma kopsumma pārsniedz 35 EUR.

Maksas piegāde

Pirkumiem, kuru kopsumma nepārsniedz 35 EUR, tiek piemērota piegādes maksa – 2,50 EUR par piegādi uz kādu no Latvijas teritorijā esošajiem Omniva pakomātiem. Piegādes maksa tiek norādīta, noformējot Pasūtījumu.

Preci nosūtīsim uz Jūsu norādīto un no saraksta izvēlēto Omniva pakomātu, saskaņā ar SIA Omniva mājaslapā pieejamo informāciju (https://www.omniva.lv/privats/adreses). Ja pēc pasūtījuma veikšanas vēlaties nomainīt Omniva pakomātu, kurā saņemt preci, atbildiet uz pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu vai sūtiet e-pastu uz info@beziepakojuma.lv, norādot Jūsu pasūtījuma numuru un vēlamā pakomāta adresi.

Preču piegādes dienā pircējs saņem Omniva sūtītu īsziņu, informējot par to, ka sūtījums ir pienācis Omniva pakomātā.

Peigādes laiks

Piegādes termiņš tiek norādīts pasūtījuma noformēšanas brīdī.

Mēs darīsim visu iespējamo, lai piegādātu Jūsu preces pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā no dienas, kad pieņemam un apstrādājam Jūsu pasūtījumu.

Ņemiet vērā, ka šis termiņš norādīts no brīža, kad pasūtījums ir apstrādāts un prece ir sapakota sūtīšanai. Pasūtījuma apstrādes laiks katrai precei var atšķirties, tas var būt no vienas darba dienas līdz pat piecām nedēļām. Ja pasūtījuma apstrādes laiks ir ilgāks par vienu nedēļu (5 darba dienām), mūsu konsultants ar Jums sazināsies un Jums būs iespēja atteikties no pasūtījuma.

Jānorāda precīzs telefona numurs un/vai e-pasta adrese, lai ar pasūtītāju būtu iespējams sazināties, ja ir nepieciešams precizēt pasūtījuma detaļas. Ja norādītie dati ir neprecīzi un/vai ar pasūtītāju nav iespējams sazināties, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti.

Pircējam ir jāpieņem preces patstāvīgi. Ja prece tiek saņemta, ierodoties Dabas burka veikalā, pasūtījuma piegādes brīdī pircējam ir pienākums uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību), lai būtu iespējams pārbaudīt saņēmēja identitāti. Kopā ar veikala pārstāvi ir jāpārbauda pasūtījuma atbilstību un kvalitāti, kā arī jāparaksta ar attiecīgā pasūtījuma izpildi saistītos dokumentus. Ja pircējs konstatē, ka piegādātās preces vai to iepakojums ir bojāts, pircējam tas obligāti ir jānorāda piegādes dokumentā (pārdevēja eksemplārā) vai, ja pasūtījums tiek piegādāts uz Omniva pakomātu, konstatējot šādas neatbilstības, nekavējoties par tām jāziņo, rakstot Mums uz info@beziepakojuma.lv, lai Mēs varētu sazināties ar Jums. Pretējā gadījumā tiks uzskatīts, ka preces ir piegādātas pienācīgi un bez bojājumiem.